streda 25. októbra 2017

Bio-way pod drobnohľadom

Minule som vám predstavila zahraničný iHerb. Tento krát tak ďaleko nezájdem a zostanem na slovenskom obchodíku s názvom bio-way. Objednávala som po prvý krát a môžem vám prezradiť, že pravdepodobne nie naposledy.


Balíček prišiel nesmierne krásne zabalený. Zvonka síce len obyčajná krabica, ale zvnútra naozaj skvelá pozornosť od nich. Na obale ručne písaný odkaz (áno, volám sa Gabriela), obsah krásne previazaný s prírodnou stuhou. Jediná vec, ktorá hneď svietila do oka bola farebná lepiaca páska! No krása, takýto minimalizmus môžem. Produkty boli chránené prírodným čosi a oceňujem, že nejde o bublinkovú fóliu.


Stránka je naozaj dobre rozdelená. Najpr na časti tela, následne na konrétnejší produkt, dá sa vyhľadávať aj na typ pleti, aj samotnú vegánsku kozmetiku napríklad. Prednedávnom spustili vyhľadávanie podľa značky, v tomto sa im nedá čo vytknúť, asi najlepšie rozložený slovenský obchod aký poznám. Hľadať tam niečo je jedna báseň!

Dôvod objednávky bol veľmi jednoduchý - priateľovi sa minul šampón proti lupinám a chcel ho (alebo ja som chcela, aby chcel) nahradiť prírodnejšou a netestovanou variantou. Okrem toho som si ja, šikovne pri varení, spálila ruku a hľadala krém, ktorý tomu pomôže. K tomu som hodila vzorček makeupu a balíček bol na svete.


Tuhý šampón od slovenskej firmy Ponio je naozaj malinký a roztomilý. Priateľ má problém s lupinami a tak sme spolu vybrali tento. Som celkom zvedavá ako dlho mu vydrží a či naozaj pomôže.



Šľahaný levanduľový krém od firmy Navia som chcela vyskúšať dlho avšak s inou parfemáciou. Ako som si popálila ruku, množstvo ľudí mi odporučovalo bambucké maslo a levanduľový olej - tak som kúpila tento krém, ktorý obsahuje oboje. Určite ale plánujem článok, či tento krém funguje. Zatiaľ môžem prezradiť, že je naozaj tuhý a dosť mastný.


Ako posledný som si objednala vzorček makeupu od značky Zao. Zao má naozaj krásne, bambusové obaly, ale za to trochu menej priaznivé ceny pre moju peňaženku. Preto som si zatiaľ kúpila len vzorček a ak ten makeup bude dobrý, rada objednám celé balenie. Odtieň vyzerá, že je dosť svetlý na mňa (tým pádom, biely ako stena). Mimochodom, jedná sa o odtieň 701, na obale to napísané bolo, ale chytila som ho mastnými rukami a nápis sa zotrel.


Ako darček k nákupu som dostala vzorček od Navie. Šľahaný mangový krém som vyskúšať chcela, ale nakoniec som si vybrala ten levanduľový. Nieže by som bola sklamaná - po mangu aj tak nevonia. Má však naozaj zvláštnu textúru. Penovú, citíte vzduchové bublinky, ktoré kremík obsahuje. Nie je tak mastný ako ten levanduľový, ale hydratuje stále dosť dobre.


Internetová stránka: Priehľadná, prednedávnom pridali aj vyhľadávanie podľa značky, chválim!
Balenie: Naozaj s láskou balené. Šetrné k prírode a vlastnoručne podpísané.
Rýchlosť doručenia: Dá sa platiť dobierkou a platbou na účet, nie však klasicky kartou ako som zvyknutá. Objednávala som v nedeľu, prišlo až v piatok, ale na stránke to upozorňovali.
Ceny: Zväčša sa jedná o slovenskú kozmetiku, ktorá ani v tomto obchode nestojí viac.

Celkovo: Balíček vám možno príde trochu neskôr (ak zvolíte zásielkovňu), ale za to príde tak krásne zabalený, že sa určite budete usmievať až ho budete rozbalovať. Na stránke sa veľmi jednoducho orientuje a ceny sú rovnaké ako aj na iných slovenských stránkach. Určite to nie je naposledy, čo som objednávala z bio-way.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára