pondelok 2. októbra 2017

Čo hovorím na Lush?

Ešte keď slniečko hrialo na nebesách som sa zastavila azda v tom najvoňavonejšom obchodíku na svete - v Lushi. Pár produktov tam oňuchala, pár produktov aj brala domov. Mala som pár vyhliadnutých adeptov, ale v konečnom dôsledku som si aj tak vyberala na mieste (čo vám veľmi radi potvrdia zamestnanci, bola som tam minimálne hodinu a k všetkému privoniala - ideálny zákazník!). Odchádzala som s menšou taškou a prevažne so starostlivosťou o pleť. Tak prečo vám o nej nepovedať viac?


Mám doma ešte legendárny krém Charity Pot o ktorom si povieme niekedy inokedy a pár voňavých balistík, ktoré sú vo vani naozaj prekrásne. Mrzí ma, že sa táto značka nedá tak ľahko dostať k nám. Osobne si ho môžete vyzdvihnúť v Budapešti, vo Viedni alebo v Prahe. Objednať si ho môžete z českých stránok, ale poštovné stojí 8€, čo sa mi nie vždy chce dávať. Dúfam však, že v budúcnosti sa dostane aj k nám. 


Môj postoj k značke:
Lush nemá žiadny prijateľný certifikát o netestovaní na zvieratách - čo určite každého zarazí. Napriek tomu účinne proti testovaní bojuje o čom svedčí ich celá kampaň. Celý ich sortiment je vegetariánsky a niektoré ich produkty vlastnia aj vegan certifikát. Na trh sa snažia prinášať bezobalové produkty s myšlienkou chrániť prírodu. Môj postoj je kladný, značke verím a rada ju budem podporovať aj naďalej.



Nebudem ďalej naťahovať a rovno začnem mojim najobľúbenejším produktom. Let the good times roll je čerstvá čistiaca roláda, ktorá ma trvanlivosť tri mesiace. Našťastie je samo-konzervačná, takže ju nemusíte uchovávať v chladničke. A určite poteším aj vegánov, pretože táto voňavá záležitosť sa pyšní slnečnicovým certifikátom.
Nie som schopná ju používať pravidelne (asi najskôr kvôli zmývaniu vodou... a taktiež kvôli lenivosti), ale snažila som sa aspoň raz do týždňa. Teraz, keď jej trvanlivosť končí ju používam už častejšie. Obsahuje drobné pílingové čiastočky polenty, ktoré pleť jemne obrúsia a zároveň maska dokáže pleť vyčistiť, zjemniť a zhydratovať. A mimochodom, úplne nádherne, sladko vonia! A vonia po nej aj pleť, takže za mňa naozaj podarený, jemný šmirgeľ na tvár.



Ak má Lush naozaj známy produkt, tak je to Mask of Magnaminty. Tá moja je v samo-konzervačnej variante, na prvom mieste sa nachádza med, narozdiel od verzie predchádzajúcej, ktorá najviac obsahuje bentonitový íl.
Maska je vhodná skôr na problematickú až mastnú pleť, moja je niekde medzi suchou a citlivou (no naozaj som ju chcela vyskúšať), ale cez leto som ju používala rada. Pleť nevysušovala ani nedráždila, ale kvôli mäte pleť prebudila, rozžiarila a naštartovala. Asi to nie je must-have produkt pre mňa, ale viem si predstaviť, že si ju zamiluje niekto s mastnou pleťou a so záľubou v sviežich vôňach.


Ďalším produktom, ktorý nie je určený pre moju pleť je tonizačná voda Tea Tree Water.
Tea tree je skvelým pomocníkom na akné, pretože má antibakteriále účinky. Moju pleť však nejaký pupáčik navštívi málokedy, zvyčajne tak jeden za dva mesiace a aj to nie na dlhú dobu. V čase nakupovaia som práve jeden  mala a bola som z neho tak nešťastná, že som si kúpila ochranu v podobe tohto spreja. Každý večer a ráno som ho sprejovala na celú tvár. Pleť som nemala podráždenú ani vysušenú, naopak v tých teplách to bolo príjemné osvieženie. Neviem nakoľko táto voda funguje, ale úprimne som mala pocit, že tá moja návšteva odišla skôr a dokonca ani nevyrástla tak ako zvyčajne.


Zaujala vás značka Lush? Skúšali ste niečo od nej?
Ak áno, podeľte sa prosím do komentárov.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára