pondelok 23. októbra 2017

iHerb pod drobnohľadom

V poslednom čase si začínam všímať, že ľudia neradi nakupujú zo zahraničných obchodov. Ja tam nakupujem veľmi rada a preto chcem priniesť aj novú rubriku na tento blog s názvom "Obchody pod drobnohľadom", kde budem hodnotiť ich internetovú stránku, ich spôsob doručenia balíčka. Po akom čase prišiel a čo sa tam oplatí nakupovať. Smelo na to, začíname s iHerbom!


Balíček neprišiel nijak extra krásny. Bol zabalený v obyčajnej krabici, bez bublinkovej fólie, akurát tam bol jeden vzdušný "vankúšik", ktorý akože mal chrániť produkty. Nič neprišlo rozbité - ale úprimne, ako uvidíte ďalej, nedalo sa nič rozbiť.

Stránka je celkom dobre rozložená. Viete hľadať priamo produkt, ktorý chcete kúpiť. Ale zároveň môžete vyhľadávať podľa značky - túto možnosť väčšina slovenských internetových obchodov nemá a rozčuluje ma to.


Tovar vám príde až z Ameriky a ako to už býva - pri objednávke nad 23€ sa môže stať, že budete platiť aj dph. Dph je v tomto momente 21% a počíta sa zo zakúpeného tovaru plus poštovného.
Čo sa týka poštovného - niektoré produkty majú pri sebe napísané, že poštovné za ne neplatíte. Čím viacej takýchto produktov nakúpite, tým menej vás poštovné bude stáť (inak stojí do 5€, sa mi zdá). Ja som napríklad pri mojej objednávke neplatila žiadne poštovné.
Po objednaní vám príde email, v ktorom máte napísané, kedy balíček asi máte očakávať - zvyčajne som sa stretla s dvomi až tromi týždňami.

To je asi všetko k tomu všeobecnému a hurá k nákupu.


Značka JĀSÖN je dostupná aj u nás, ale celkovo mám pocit, že iHerb má omnoho priaznivejšie ceny, takže som ho zakúpila tam. Jedná sa o krém, ktorý je vhodný aj na telo, aj na tvár a má obsahovať Vitamín E. Textúru má jemnú a netrvá dlho, než sa vsiakne, ale ešte som ho poriadne nepreskúšala - míňam načaté zásoby a potom až budem skúšať tento. Ak mi nebude vyhovovať na pleti, na telo bude určite dostačujúci. 


Míňal sa mi môj očný krém (s ktorým som aj tak nebola spokojná), tak som sa rozhodla zakúpiť si nový. Krém na oči je často podceňovaná záležitosť a ja nechápem prečo. Tento má jemnú vôňu, pod očami neštípe a trochu chladí - zatiaľ viacej povedať neviem. Až preskúšam trochu viac, určite dám vedieť. 


Kozmetika e.l.f. je taktiež značka, ktorá sa u nás dá zakúpiť a ja od nej už pár kúskov doma mám. Napriek tomu je na iHerbu neporovnateľne lacnejšia a určite ju odporúčam nakupovať tam. Tento krát som si vzala len tento malý pudrík, ktorý chcem používať na korektor pod očami. V poslednom čase mám pocit, že ma každý púder neskutočne vysušil a tento mal celkom dobré recenzie, tak uvidím aký bude. 


A teraz prichádza tá hlavná vec, prečo som z iHerbu vôbec objednávala. Štetce. Napriek tomu, že ich mám doma desiatky, chcela som nejaké nové a padla voľba práve na EcoTools. Vyberala som štetce len na oči, pretože tie som doteraz mala len z aliexpressu a už som s nimi prestala byť spokojná (onedlho bude taktiež čistka, chcem dať preč štetce, ktoré už nepoužívam ale viem, že urobia radosť ešte inde). Vzala som tieto dva obojstranné, ktoré sú krásne mäkké a úžasne husté. Jediný koniec, ktorý sa mi nepozdáva je ten skosený - príde mi celkom hrubý a tým pádom sa na obočie/linky vôbec nedá používať. To však nevadí, na to mám svoj obľúbený od e.l.f. a tento využijem inak. 


Ďalšia sada štetcov bola tiež od EcoTools, tento krát sada päť malých štetcov s kozmetickou taštičkou. Sú rozkošne maličké, ale rovnako jemné a rovnako husté ako tie predošlé. Niektoré sa mi na oči zdajú dosť veľké, ale napríklad ten v strede som použila na novozakúpený pudrík od e.l.f. a zapudrovala s ním korektor pod očami. Na to bol veľký tak akurát. 


Čo by som rada ešte zhodnotila:
Internetová stránka: Priehľadná, rýchlo sa dá zorientovať. Rôzne možnosti vyhľadávania.
Balenie: Nenadchne, neurazí, funkciu však splní.
Rýchlosť doručenia: Pošta bola zdarma a aj tak mi balíček prišiel za dva týždne, skvelé!
Ceny: Priaznivejšie než u nás, odporúčam.

Celkovo: Nedostanete práve najkrajšie zabalený balík, ale ceny v obchode sú lepšie než u nás, poštovné nie je vysoké a dokonca ho môžete mať aj zdarma a na stránke sa (ak viete po anglicky) pekne orientuje. Odporúčam!


Ak sa už nebojíte nakupovať v zahraničí a iHerb sa vám zapáčil, môžete použiť môj kód a dostať tak 5%  zľavu. Kód znie: DEL0284
Značky, ktoré sú netestované a nájdete ich práve tam sú: Alba Botanica, Crazy Rumors, Desert Essence, EcoTools, E.l.f., JĀSÖN, Yes to

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára