piatok 20. októbra 2017

Jedno sklamanie a jeden objav od Wet n Wild

Niektoré značky sú u nás vcelku nedostupné a musíte za nimi cestovať tisícky kilometrov do krajiny za veľkou mlákou. Rovnako to bolo aj s týmito drobnými paletkami, ktoré mi doviezol prateľ až z Čile. V momente ako som zistila, že sa tam značka Wet n Wild nachádza som mu spravila nákupný zoznam, čo určite nemôže vynechať. A on ani nevynechal.


Kozmetika Wet n Wild vás určite neprivedie na mizinu. Jedna paletka na obrázku stála okolo 5€, rúže v ich ponuke dokážete kúpiť za menej než 2€. To sú priaznivé ceny, že? Lacnejšiu značku s PETA certifikátom na trhu ani nenájdete. Tak sa pýtam - prečo stále nie je dostupná u nás?

Paletky sú v celkom obyčajnom balení. Neobsahujú zrkadlo a ani samotné tiene nemajú svoje názvy. Čo však mali sú štetčeky, ktoré boli tak hrubé a nekvalitné, že jediné ich využitie bolo čistenie tlačítok na klávesnici.



Fialové tiene často nevyťahujem (skôr vôbec), ale občas sa zíde mať doma paletku práve s takýmito studenými zástupcami. Napohľad vyzerá byť paletka nádherná, naľavo studená fialová, napravo teplejšia bordová/vínová. Na poskladaní tieňov nevidím nič zlé.
Čo už však vidím ako zlé, je tá pigmentácia. Niekoľko krát som musela prechádzať prstom aj po tieni, aj po koži, aby sa tieň vôbec ukázal. Okrem toho sú tiene aj neskutočne kriedové a prášivé. Jediný, ktorý je na tom lepšie je ten svetlý ružový, ktorý sa nachádza vpravo hore. Ten je pekne krémový aj pigmentovaný a ak vie firma spraviť takto pekný tieň, tak netuším kde sa s ostatnými stala chyba. 



Ak bola prvá paletka napohľad nádherná, táto ju ešte prekonáva (aspoň podľa môjho skromného názoru). Naľavo vidíme moje klasické nahé líčenie a napravo nejaké to obzvláštnenie v podobe zelenej, ktorú nosím tiež veľmi rada.
A čo mám rada taktiež je tá textúra tieňov! Krémové, skvelo pigmentované. V predošlej paletke bol jeden dobrý tieň, v tejto sú všetky také. Trochu horšie sú na tom tie dva tmavé, ktoré sú síce dobre pigmentované, ale celkom prášia. Čo však milujem najviac je ten tieň napravo dole, ktorý je krásny chameleón. Má červený základ a modrý odlesk. Čo viac si priať.

Nie som práve najlepší človek na posúdenie výdrže tieňov. Bázu nepožívam skoro nikdy a nikdy som nemala problém, že by mi tiene zaliezli do vrások - ako mám suchú pleť, tak mám aj suché viečka a všetko na nich drží perfektne.


Prvú, fialovú paletku hodnotím negatívne a určite sa ju neoplatí kupovať, keď pôjdete na výlet do Ameriky. Čo sa však oplatí kupovať je paletka s tým prekrásnym chameleónom a už som na ňu nalákala aj kamarátku, ktorá si ju rovno objednala z Amazonu. Zlákala som aj vás?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára