utorok 17. októbra 2017

Vzorkovanie s Lushom

Okrem toho, že tá malá predajňa v Prahe neskutočne krásne vonia a pracujú v nej strašne príjemní ľudia, tak tam rada chodím aj kvôli ešte tretej veci - vzorky zdarma! V živote to je skrátka jednoduché. Prídete za niekým, kto má na sebe ceduľku s menovkou, daný človek sa na vás milo usmeje a vy sa ho buď na niečo spýtate alebo si vypýtate vzorček od nejakého produktu. On vyberie z vačku kelímok, odoberie množstvo tak, aby sa tam už viac nezmestilo, napíše jeho názov a spýta sa, či to je všetko (v mojom prípade sa slečna na mňa pozrela, či nechcem vzorčekov viacej, pretože vidí môj veľký nákup, ja som kývla a mala som vzorčekov teda viacej).


Vzorky plnia až po úplny okraj a keďže ja som si brala najmä starostlivosť o pleť, dokázala som si naniesť masku na tvár dva krát (možno aj tri krát, keby sa mi chcelo šetriť). Krém na telo, ktorý som taktiež dostala, som používala sporadicky na suché miesta a som si istá, že na vyskúšanie to stačilo. Čo sa týka šampónov, asi by vám to nevystačilo pri dlhých vlasoch. Sprcháče asi to isté.


Dream cream je jedinou položkou v tomto článku, ktorá nie je určená na tvár. Jedná sa o samokonzervačnú variantu, v ktorej nie je obsiahnutý žiadny parabén (narozdiel od prechádzajúcej verzie)
Vonia skoro ako obchodík Lushu - trochu kvetinovo, trochu bylinkovo, ale veľmi jemne a príjemne. Vôňu Charity Pot mám o niečo málo radšej, ale to je na každého uvážení. Už keď som spomenula ten ich charitný krémik - ak mám porovnať hydratačné účinky, povedala by som, že sú na veľmi podobnej úrovni. Ak nie aj rovnakej, napriek tomu, že dream cream je trochu viacej hutnejší textúrou.
Keby sa mám rozhodnúť či nabudúce kúpim Charity pot alebo Dream cream, vyberám charity pot z jedného prostého dôvodu - podporíte dobrú vec. Inak na tomto krémiku nie je vôbec nič zlé.


Som síce čajový človek, keď príde na nápoj, ale keď prichádza na vôňu, som rozhodne kávová! Takže ak bola nejaká maska, ktorú som nutne potrebovala vyskúšať, tak to bola práve Cup O' Coffee. A určite ju nabudúce plánujem kúpiť vo veľkom balení. 
Maska pleť pekne zhydratuje, zjemní a prebudí, kvôli malým čiastočkám pôsobí aj ako peeling a tak odstraňuje už prebytočnú kožu - aspoň toľko som bola schopná usúdiť z jedného použitia. 


Ďalšou maskou na vyskúšanie bola táto tyrkysová nádhera Don't look at me. Čo uchvátilo mňa a asi aj všetkým ostatných - tá farba! Božská tyrkysová! Voňala sviežo citrónovo, čo väčšinou nie je nič pre mňa, ale nebola natoľko výrazná, že by som ju nechcela ani použiť. 
Pri skúšaní som mala pocit, že je dosť suchá - neviem či tam tento tester mali už dlhší čas, ale ja som do nej pridala pár kvapiek jojobového oleja a hneď to bolo o poznanie lepšie. 
Maska pekne hydratovala (možno je to tým pridaným olejom) a pleť aj trochu vyšmirgľovala. Keby sa mám však rozhodnúť, radšej zoberiem Cup O' Coffee, ktorá mi spravila o niečo lepšiu službu.


Posledným pánom na holenie je krém na tvár/primer pod makeup Magical Moringa. Vôňa tejto multifunkčnej vecičky je vskutku krásna, jemná kvetinová, trochu bylinková. Takouto vôňou by som sa kľudne natierala celá.
Textúra je naozaj zvláštna. Najprv je to olejové čosi pri ktorom si hovoríte, že bude trvať večnosť až sa vsiakne do pleti. A o dve sekundy neskôr sa táto vec premení na čosi matné, ale zároveň hydratačné. Ja vôbec netuším ako to funguje, nikdy v živote som nič podobné nevidela.
Pleť krásne zhydratuje a aj makeup na tejto vecičke vydrží dlhšie. Hneď by som si šla kúpiť veľké balenie, keby táto sranda nestála skoro 40€. Zatiaľ poctivo hľadám náhradu za tento zázrak a dúfam, že niečo obdobné nájdem.


Čo vy a vzorky? Pýtate si ich a poctivo skúšate? Alebo si radšej rovno kúpite veľké balenie?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára