streda 1. novembra 2017

Kozmetická škatuľka prekvapení od Babičkinej záhrady

Napriek tomu, že rôzne kozmetické balíčky, ktorých obsah bol prekvapenie, leteli pár rokov dozadu, žiadny som nikdy neskúšala. Prišli mi zbytočne drahé a väčšinou sa mi ani nepáčil jeho obsah. Len prednedávnom som hľadala slovenské eshopy s kozmetikou (chcela som ich čo najviac vyskúšať, aby som ich následne mohla porovnať) a na jednom z nich objavila balíček za úplne smiešnu cenu, ktorý nie je mesačný, ale každý je balený inak, takže nikdy neviete čo dostanete. A do toho som už šla.


Jedná sa o obchod Babičkina záhrada, ktorý má aj kamennú predajňu v Nitre - čoho som využila a balíček si prevzala tam. Škatuľka prekvapenia ma stála 10€ a aby som vedela do čoho približne idem, snažila som sa hľadať rôzne blogy, ktoré si krabičku objednali tiež. Obsah sa mi niekedy páčil viac, niekedy menej, ale za tú cenu som si povedala, že to rozhodne nebudem ľutovať.

V mojej krabičke som si našla osem vecí, z toho sedem kozmetických. Tri produkty boli v ich normálnom balení, ďalšie štyri som našla vo forme vzorčeku. Myslím si, že to už teraz znie krásne.

Najväčším produktom, ktorý mi spravil aj najväčšiu radosť je šampón pre normálne vlasy s ružou od značky Urtekram. K tejto značke sa snažím dostať už pomerne dlhú dobu a skoro každý mi odporúča ich Nordic Berries radu, takže uvidím ako budem spokojná s týmto a poprípade rovno objednám šampón aj kondicionér. Cena šampónu je 5,90€.

Ďalším produktom v plnom balení je osviežujúci aroma olej od (mne neznámej) českej Nobilis Tilia. Takýto produkt mám po prvý krát, ale ak naozaj bude fungovať proti únave, tak ho veľmi rada kúpim znova. Tento kabelkový roll on som na stránkach už nevedela nájsť, ale majú  rovnaký olej na migrénu a ten stojí 4,90€.

Posledný produkt v plnom balení  sú pleťové naparovacie tabletky od slovenskej Soaphorie. Podobnú vecičku som už okukovala od Lushu, tak teraz aspoň vyskúšam, či ma bude tento koncept produktu baviť používať. Tieto dve malé kocky stoja 2,20€.

Už prechádzame na vzorčeky a prvým z nich je soľná zubná pasta od Weledy. Od tejto značky som nikdy nič neskúšala a úprimne ma jej produkty ani nelákajú. Spojenie zubná pasta a soľ mi nie je práve najmilšia, ale tento vzorček sa dá kúpiť za 1,50€. Ja ho pravdepodobne budem dávať dalej, pretože Welede netestovanosť na zvieratách neverím.

Mám tu aj vzorček od slovenskej značky Navia, konkrétne masku s ílom na problematickú pleť (moja je skôr suchá, ale ak by ma presvedčila, tak možno kúpim masku určenú na môj typ pleti). Nie som si istá koľko môže takýto vzorček stáť, kúpiť sa samostatne nedá.

Od Urtekramu tu mám aj vzorček levanduľového šampónu, ktorý mi však nebude stačiť ani na jedno použitie, tak asi len posúdim vôňu. Taktiež sa nedá kúpiť samostatne.

Predposledným produktom je telové suflé od značky Soaphoria. A to je teda niečo! Až dopoužívam svoj krém na telo, ihneď kupujem toto! Celé balenie stojí 7€ a má rôzne parfemácie. Najprv je to čosi hutné, neskôr olejové a o pár minút sa to vsiakne. Krása!

Poslednou vecou, tento krát už nekozmetickou je toto rozkošné pero s logom obchodu. Vyzerá naozaj zaujímavo a nebudem sa s ním musieť báť, že by som si ho už nespoznala - takto originálne spracovaný obal som ešte nevidela. Píše pekne.


Ak ste počítali so mnou, určite zistíte, že za 10€ je to naozaj skvelá kúpa. V budúcnosti plánujem ešte takýto balíček kúpiť, ale na teraz mám všetkého dostatok. Možno by to bol aj pekný vianočný darček pre kamarátku alebo sestru.

4 komentáre:

  1. ahojda .. já mám také udělanou recenzi na produkt od soaphoria, pokud máš zájem se podívat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. waw super škatuľka a cenovo sa naozaj vyplatí :)

    AN Beauty Blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež si myslím, taktiež je veľmi pekne balená a napadá mi, že ako darček na vianoce by sa nejeden človek potešil :)

      Odstrániť
  3. Solnou pastu od Weledy mám doma a je to fakt zážitek :-) člověk si na ni musí zvyknout. ještě jsem si k ní koupila měsíčkovou a ta chutná jako pendrek :-) přešla jsem zcela na přírodní pasty, ale některé stojí i více než dvě stovky a to se mi na pastu zdá hodně. Weleda ještě cenově jde, tak si kupuji tuto značku. Celkově ji mám moc ráda a se slovenskou kosmetikou patří mezi moje nejpoužívanější...
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť